Plakatas ,,Mano draugas – Vienuolyno tvenkinys‘‘
Tikslas: kartu su vaikais pasigaminti plakatą .
Uždaviniai: kartu su vaikais apmąstyti, kaip turėtų būti pavaizduotas mūsų lankomas, stebimas ir globojamas vienuolyno tvenkinys.
Eiga: vaikai apibrėžė savo delniukus, išsikirpo ir užrašę savo vardelius ,,apsodino medeliais‘‘ Vienuolyno tvenkinio pakrantę.
Tvenkinio pakrantės globa (tvarka)
Tikslas: mokyti vaikus saugoti ir gerbti aplinką apie tvenkinį.
Uždaviniai: sudaryti sąlygas vaikams įžvelgti kas nepuošia vienuolyno tvenkinio ir ką mes galime padaryti, kad pakrantės ir vanduo būtų švarus. Padėti vaikams suprasti, kad jie yra gamtos dalis, kad tvenkinio švara priklauso nuo mūsų supratingumo ir pagarbos GYVYBEI.
Vaikų piešiniai ,,Laimingas vandenėlis‘‘.
Tikslas: perteikti savo kūrybiškumą piešiniuose apie vandenį.
Uždaviniai : panaudojant įvairią piešimo techniką, savitai ir laisvai išreikšti savo nuotaikas, jausmus, išgyvenimus, kuriuos jautė besilankydamas prie savo naujojo draugo – Vienuolyno tvenkinio.
Dalyvių skaičius: 20 vaikų, 2 pedagogai.
Laimingo vandens“ akcijos – 1.