Globojome Nemuno upę. Projekto metu su vaikais:
– atlikome įvairius bandymus, eksperimentus: „Šokančios razinos”, „Lelijos žiedas”, „Piešimas su žvake ant vandens”, „Skęsta ar plaukia”.
– žiūrėjome rekomenduotus žingeidaus robotuko ir jų draugų edukacinius filmukus: „Kaip rūšiuoti šiukšles”, „Gamtos išteklių taupymas”, bei „Vandens apykaitos ratas”.
– ryto rato metu su vaikais kalbėjome apie gamtos saugojimą, vandens užterštumą, kaip to išvengti, vandens naudą žmogui, gamtai, šiukšlių rūšiavimą.
– skaitėme knygas: „Vandens lašelio kelionė”, „Žinia, kurią mums praneša vanduo” (Masaru Emoto), vaikų enciklopedija „saugokime žemę”.
– išvykos į Nemuno salą: vandens pakrančių švarinimas, vandens gyvybės stebėjimas, įvairių augalų ieškojimas,gamtos garsų klausymas.
– atlikom meninius-kūrybinius darbelius: vaikai kūrė bendrą plakatą „Mano draugas-Nemuno upė”, piešė piešinius „Vandens gyventojai”, dėliojome mozaiką iš gamtinės medžiagos.

Dalyvių skaičius: 20 ikimokyklinio amžiaus vaikai, „Ąžuoliuko” gr., 3-5 m., 1 pedagogė.
“Laimingo vandens” akcijų – 2.